הרוגים ופצועים בקריסת מכולה באתר בניה בטירת הכרמל

בנצי לייזרוביץ No Comments on הרוגים ופצועים בקריסת מכולה באתר בניה בטירת הכרמל

חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים במצב בינוני ואחד במצב קל ופינו אותם לבית החולים רמב"ם. מפרטים ראשונים עולה כי מדובר במכולה שנפלה מגובה על גבי מכולה אחרת שעמדה על הקרקע

צילום: חדר מצב ארצי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני בני אדם נהרגו וארבעה נוספים נפצעו הבוקר (ראשון) כתוצאה מנפילת מכולה באתר בנייה בטירת הכרמל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים במצב בינוני ואחד במצב קל ופינו אותם לבית החולים רמב"ם.

מפרטים ראשונים עולה, כי מדובר במכולה שנפלה מגובה על גבי מכולה אחרת שעמדה על הקרקע.

פראמדיק מד"א מוחמד טאבש סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו במכולה שנפלה מגובה על גבי מכולה אחרת. מתחת למכולה נלכדו 2 גברים כבני 30, הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר שהם חולצו נאלצנו לקבוע את מותם. מתוך המכולה שנפלה חולץ גבר כבן 50, בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית במצב בינוני. בנוסף פונו מהמקום עוד 2 פצועים כבני כ-30 במצב בינוני עם חבלות ופצוע במצב קל עם חבלת בראש".

בתאל ז'נט חבקוק חובשת באחוד הצלה דיווחה: "לדברי העובדים במקום מעלית משא קרסה על קראוון (מכולה) של מגורי העובדים והקראוון נפל לחצר מבנה. בשלב זה ישנם שני נפגעים ללא הכרה שעדיין לכודים. כוחות הכיבוי פועלים לחילוצם. כמו הענקנו סיוע בזירה לארבעה פועלים שנפצעו קשה ובינוני".

בבית החולים רמב"ם עדכנו: נפגע ראשון הובא לפני דקות אחדות בחדר ההלם בקריה הרפואית רמב"ם כשהוא בהכרה, סובל מפציעות בדרגות חומרה שונות. נפגע שני נקלט גם הוא בחדר ההלם עם פגיעות שונות, גם הוא בהכרה. נפגע שלישי במצב קשה נקלט ברגעים אלו בחדר ההלם.

במשטרה מסרו: במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח, בדבר תאונת עבודה באתר בניה ברחוב הפלמ"ח בטירת כרמל במסגרתה מכולה שהתנתקה ממקומה נפלה ומחצה 2 פועלים שמותם נקבע במקום. עפ"י גורמי רפואה 2 פועלים נוספים נפצעו באורח בינוני ופועל נוסף נפצע באורח קשה. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום.

במשרד מבקר המדינה מזכירים כי תאונת העבודה בטירת כרמל היא עוד אירוע ב"שורה של תאונות קטלניות שגבו בשנתיים האחרונות את חייהם של 32 עובדי בניין בכל שנה. "מדינת ישראל מפקירה את עובדי הבניין", התריע המבקר אנגלמן במאי, לאחר שבדק את בטיחות העובדים באתרי הבנייה ומצא שורת ליקויים.



0 תגובות